Nabídky, prezentace, webové stránky a komunikace v cestovním ruchu jsou většinou pro všechny regiony stejné.
Konference si klade za cíl ukázat myšlenkové postupy, jak se odlišit a najít svého zákazníka a jaké marketingové nástroje k odlišení používat. Na konferenci vystoupí přední odborníci, kteří na konferencích přednášejí zřídka a i díky tomu získáte specifické informace.
Konference se uskuteční v Brně 28. 11. 2017, je na ní 20 volných míst. Chceme, aby byla konference maximálně interaktivní a omezili jsme ji jen na 60 účastníků z celé ČR a SR.
Více info a přihlášku naleznete zde: www.travelevolution.cz.
JAK SE ODLIŠIT A NAJÍT SVÉHO ZÁKAZNÍKA?
28. LISTOPAD 2017 / BRNO / KONFERENCE TRAVELEVOLUTION
6 TÉMAT / 6 PŘÍBĚHŮ / 6 ODBORNÍKŮ, KTEŘÍ SE UMÍ ODLIŠIT
Odliš se nebo zemři / Pavel Pichler
Celkem deset principů odlišení se a nalezení své unikátní nabídky dle knihy Jacka Trouta - Odliš se nebo zemři. Co využít při odlišení svého města nebo destinace?
Proč se odlišovat / David Bůžek
Proč se odlišovat a co je cílem? Jak to dělají všichni v ČR a jak to nefunguje? Co získáme tím, že půjdeme proti unifikaci? Proč poslouchat soukromý sektor?
Lean Canvas / Jakub Tižek
Jak využít metodu Lean canvas v cestovním ruchu? Jakým způsobem najít svoji neférovou výhodu a definovat své zákazníky? Jak pracovat s unikátností?
Odliš se inovací / Tomáš Beňo
Jaké jsou novinky v digitálním světě map a plánovačů v cestovního ruchu? Jak návštěvníkovi usnadnit plánování výletu a odlišit se od konkurence?
Odliš se na facebooku / Martin Šilar
Jakou zvolit komunikační a prezentační strategii na facebooku? Jak vytvářet obsah, kterým se odlišíte a jak najít své věrné fanoušky.
A co Brno? / Barbora Podhrázská
Jak město Brno hledalo unikátní hodnotu? Jak se hledali hlavní témata a cílové skupiny a jak nyní se vším pracuji?